[button color=”light” icon=”download” link=”https://www.grad-glina.hr/wp-content/uploads/2013/06/DOKUMENTACIJA-ZA-NADMETANJE.pdf” target=”_blank”]DOKUMENTACIJA ZA NADMETANJE[/button]
[button color=”light” icon=”download” link=”https://www.grad-glina.hr/wp-content/uploads/2013/06/POJAŠNJENJE-DOKUMENTACIJE-13.06.2013..pdf” target=”_blank”]POJAŠNJENJE DOKUMENTACIJE 13.06.2013.[/button]
REPUBLIKA HRVATSKA
SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA
GRAD GLINA
GRADONAČELNIK
KLASA: 310-02/13-01/06
URBROJ: 2176/20-02-13-2
Glina, 27. svibanj 2013. godine
SADRŽAJ DOKUMENTACIJE ZA NADMETANJE
(UPUTE PONUDITELJIMA)
1. Naručitelj (naziv i sjedište): Grad Glina, Trg bana J. Jelačića 2, 44 400 GLINA
Telefon: 044/551-603; Fax:044/551-639;
Internetska adresa: www.grad-glina.hr;
Adresa elektroničke pošte:. tajnistvo@grad-glina.hr
2. Osobe zadužene za komunikaciju s ponuditeljima:
– Ivan Mikacinić, dipl.iur. – tel. 044/551-604, ivan.mikacinic@grad-glina.hr
– Mario Šulc, dipl.ing.-tel. 099/201-3954, mario.sulc@pbnaglic.hr
3. Evidencijski broj nabave: 8/EV-M
4. Izjava o gospodarskim subjektima s kojima je naručitelj u sukobu interesa u smislu članka 13. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, dalje – ZJN): Grad Glina nije u sukobu interesa ni s jednim potencijalnim naručiteljem
5. Vrsta postupka javne nabave: otvoreni postupak javne nabave
6. Procijenjena vrijednost javne nabave: 1.118.777,61 kn bez PDV-a
7. Vrsta ugovora o javnoj nabavi: nabava radova
8. Sklapa se ugovor o javnoj nabavi.
9. Navod o elektroničkoj dražbi: Ne provodi se elektronička dražba
10. Opis predmeta nabave: radovi modernizacije sustava javne rasvjete na području Grada Gline s ciljem energetske učinkovitosti i zaštite okoliša – II. faza
11. CPV oznaka predmeta nabave: 45316000-5 Radovi na instalaciji rasvjetnih i signalnih sustava
12.Tehnička specifikacija predmeta nabave: Propisano Specifikacijom materijala i radova koja je sastavni dio ove dokumentacije (Prilog)
13. Opseg ili količina predmeta nabave: Propisano Specifikacijom materijala i radova koja je sastavni dio ove dokumentacije ( Prilog ).
14. Mjesto isporuke robe, izvođenja radova ili pružanja usluga: Prema Specifikaciji materijala i radova
15. Rok završetka radova: 90 dana od dana potpisa ugovora
16. Opis i oznaka grupa ili dijelova predmeta nabave, ako je dopušten takav način nuđenja: nije dopušteno nuđenje po grupama ili dijelovima predmeta nabave.
17. Uvjeti sposobnosti gospodarskih subjekata, naziv dokaza sposobnosti, te vrijednosni
pokazatelji dokaza ako se mogu iskazati:
17.1. Dokaz pravne i poslovne sposobnosti:
Isprava o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar,
ili odgovarajuća potvrda kao dokaz postojanja pravne i poslovne sposobnosti.
Dokaz pravne i poslovne sposobnosti pod 17.1. ne smije biti stariji od tri (3) mjeseca od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju zajedničke ponude, članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje sposobnosti iz ove točke.
17.2. Dokaz o nekažnjavanju :
Ponuditelj je dužan za gospodarski subjekt i osobu ovlaštenu po zakonu za zastupanje ponuditelja dostaviti dokaz o nepostojanju okolnosti koje bi bile protivne odredbi propisanoj
člankom 67. stavak 1. točka 1. ZJN.
Dokaz se dostavlja u obliku i na način propisan člankom 67. stavkom 2.i 3. ZJN.
Dokaz o nekažnjavanju ne smije biti stariji od šest (6) mjeseci od dana početka postupka
javne nabave.
U slučaju zajedničke ponude , članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati
postojanje sposobnosti iz ove točke.
17.3. Dokaz financijske sposobnosti
a) Potvrda Porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedni dokument koji ne smije biti stariji od 30 dana od dana početka postupka javne nabave.
Ponuditelj na predmetnoj potvrdi ne smije imati iskazan dug na ime nepodmirenih poreznih
obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako je gospodarskom subjektu sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza.
U slučaju zajedničke ponude članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje sposobnosti iz ove točke.
b) Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku bankovne garancije.
Bankovna garancija za uredno ispunjenje ugovora kao jamstvo za slučaj povrede određenih
ugovornih obveza daje se na iznos 20 % bruto ugovorene vrijednosti (cijene) radova, obvezna dostava bankovne garancije u roku od sedam (7) dana od dana zaključivanja ugovora, s rokom 60 dana dužim od ugovornog roka.
Ponuditelj dostavlja pisanu izjavu da će ukoliko s njim bude potpisan ugovor o javnoj nabavi u ovom postupku dostaviti naručitelju traženu bankovnu garanciju u roku propisanom ovim uputama.
Nedostavljanje svih traženih dokaza financijske sposobnosti uz ponudu smatra se
razlogom za isključenje ponuditelja iz ovog postupka javne nabave.
17.4. Dokaz tehničke i stručne sposobnosti
Popis ugovora o izvedenim radovima sukladno članku 72. stavku 4. točki 1.ZJN.
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja
nije javni naručitelj iz članka 2. ZJN, vrijedi izjava gospodarskog subjekta o uredno izvršenim uslugama, uz predočenje dokaza da je potvrda zatražena.
Smatrat će se da ponuditelj nije dokazao svoju pravnu i poslovnu, financijsku,
gospodarsku, tehničku i stručnu sposobnost za predmetnu nabavu ukoliko nije ispunio sve
spomenute uvjete.
U slučaju nuđenja zajedničke ponude, dokaz tehničke i stručne sposobnosti dostavlja bilo koji član zajednice ponuditelja pojedinačno ili to mogu učiniti svi članovi zajednice ponuditelja, tako da se dokazi kumulativno zbrajaju.
18. Dio ponude koji ponuditelj namjerava ustupiti podizvoditeljima
Ukoliko gospodarski subjekt namjerava dio ugovora o javnoj nabavi dati u podugovor jednom ili više podizvoditelja, tada u ponudi mora navesti podatke o dijelu ugovora o javnoj nabavi koji namjerava dati u podugovor te podatke iz stavka 4. članka 86. ZJN o svim predloženim podizvoditeljima. Navedeni podaci su obvezni sastojci ugovora o javnoj nabavi. Neposredna plaćanja podizvoditelju su obvezna, u slučaju kad se dio ugovora daje u podugovor
19. Podaci o:
19.1. Obliku ponude
Ponuditelji svoje ponude dostavljaju u papirnatom obliku, na način propisan ovim Uputama.
Stranice ponude se označavaju rednim brojem stranice kroz ukupan broj stranica ponude ili
ukupan broj stranica ponude kroz redni broj stranice.
19.2. Načinu izrade
Ponuda u papirnatom obliku mora biti uvezana u cjelinu jamstvenikom, s otisnutim pečatom
ponuditelja na poleđini ponude na način da se onemogući naknadno vađenje listova ili dijelova
ponude.
Ponude se predaju u zatvorenoj i zapečaćenoj omotnici s označenom adresom Naručitelja,
nazivom i adresom ponuditelja, evidencijskim brojem nabave kojeg je naručitelj dodjelio ovom
nadmetanju, oznakom grupe nabave, naznakom predmeta nabave i naznakom “NE OTVARAJ!”.
Ponude u papirnatom obliku pišu se neizbrisivom tintom, a eventualni ispravci moraju biti
izrađeni na način da su vidljivi ili dokazivi (npr.brisanje ili uklanjanje slova ili otiska). Svi ispravci
moraju uz navod datuma biti potvrđeni pravovaljanim potpisom i pečatom ovlaštene osobe
ponuditelja.
19.3. Sadržaj ponude:
Ponuda u papirnatom obliku sadrži sljedeće dijelove, odnosno mora biti kompletirana na sljedeći način (od vrha prema dnu):
1. Sadržaj ponude (popis dijelova ponude),
2. Obrazac ponude (Obrazac 1.) sa Specifikacijom materijala i radova(popunjenom Tabelom) dostavljen od Naručitelja i popunjen na način propisan ovim Uputama,
3. Izjava o dostavljanju bankovne garancije za dobro izvršenje ugovora
4. Dokazi ponuditelja o ispunjavanju uvjeta i zahtjeva iz dokumentacije za nadmetanje i o
sposobnosti ponuditelja za izvršenje ugovora, prema traženom redoslijedu,
19.4. Načinu dostave ponuda: Ponude za nadmetanje dostavljaju se u zatvorenoj omotnici na
adresu:
Grad Glina, Trg bana J. Jelačića 2, 44 400 Glina sa naznakom:
„Radovi modernizacije sustava javne rasvjete na području Grada Gline s ciljem energetske učinkovitosti i zaštite okoliša – II. faza – NE OTVARAJ!”
20. Način određivanja cijene ponude: ukupna cijena prema Specifikaciji materijala i radova.
21. Dopustivost dostave ponuda elektroničkim putem:
Nije dozvoljeno dostavljanje ponude elektroničkim putem.
22. Dopustivost alternativnih ponuda:
Alternativne ponude nisu dopuštene.
23. Način izračuna cijene za predmet nabave, sadržaj cijene, nepromjenjivost cijene ili način
promjene cijene: Cijene su fiksne i nepromjenjive.
24. Valuta u kojoj cijena ponude može biti izražena: HRK
25. Plaćanje:
25.1. Rok plaćanja: Obračun radova nuditi po sustavu stvarno izvedenih količina radova uz primjenu jediničnih cijena iz prihvaćene ponude temeljem privremenih i okončane situacije. Obveza naručitelja je plaćanje neospornog dijela situacije izvođaču u roku 30 dana od dana ovjerene situacije od strane nadzora i naručitelja, uz uvjet da su uplaćena sredstva na žiro račun Grada Gline od strane Fonda za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti Republike Hrvatske.
25.2. Način plaćanja: Na žiro – račun ponuditelja.
26. Rok valjanosti ponude: 60 dana od krajnjeg roka za dostavu ponuda.
27. Jamstva:
27.1. Vrsta jamstva – Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
27.2. Sredstvo jamstva – Bankovna garancija.
27.3. Uvjeti jamstva: – Propisano točkom17.3.b. ovih Uputa.
Nedostavljanje traženih dokaza u ponudi smatra se neotklonjivim nedostatkom.
28. Kriterij odabira ponude (najniža cijena ili ekonomski najpovoljnija ponuda s navođenjem
kriterija koji će se primjeniti): Najniža cijena.
29. Jezik ili jezici na kojima se izrađuje ponuda ili dio ponude: Hrvatski.
30. Dostava i otvaranje ponuda:
30.1. Datum dostave ponuda: 18. lipanj 2013.g.
30.2. Vrijeme dostave ponuda: do 10,00 sati.
30.3. Mjesto dostave ponuda: Grad Glina, Trg bana J. Jelačića 2 – bez obzira na način dostave.
30.4. Datum otvaranja ponuda:. 18. lipanj 2013.g.
30.5. Vrijeme otvaranja ponuda: 10,00 sati.
30.6. Mjesto otvaranja ponuda: Grad Glina, Trg bana J. Jelačića 2, 44 400 Glina, soba broj 35.
31. Osobe koje smiju biti prisutne na otvaranju ponuda: Ovlašteni predstavnici ponuditelja uz predočenje ovlaštenja i osobe sa statusom ili bez statusa zainteresirane osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo ovlašteni predstavnici naručitelja i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
32. Bitni uvjeti ugovora ili prijedlog ugovora: Opisano dokumentacijom za nadmetanje.
33. Rok donošenja odluke o odabiru ili poništenju nadmetanja: 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
34. Pouka o pravnom lijeku: Žalba se izjavljuje u roku i na način propisan člancima 145. i 146. ZJN.
G R A D O N A Č E L N I K
Milan Bakšić
Obrazac 1.
OBRAZAC PONUDE od______________2013.
Naziv ponuditelja (tvrtka, MB, OIB), odnosno podaci o zajedničkim ponuditeljima i o nositelju ponude
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
adresa za dostavu pošte____________________________________________________________
adresa e-pošte ponuditelja ili, službe ovlaštene za zaprimanje pošte:
________________________________________________________________
broj fiksnog i mobilnog tel:
_________________________________________________________________
broj faksa: _________________________
internet adresa: _____________________
Kontakt osoba ponuditelja za pojašnjenje ponude:
________________________________________
Ime, prezime i funkcija ovlaštene osobe za potpisivanje ugovora:
___________________________________________________
Predmet nabave: Radovi modernizacije sustava javne rasvjete na području Grada Gline s ciljem energetske učinkovitosti i zaštite okoliša-II. faza.
Ev.broj nabave: 8/EV-M
Proučivši dokumentaciju za nadmetanje Grada Glini mi dolje potpisani nudimo materijal i radove modernizacije sustava javne rasvjete na području Grada Gline, sukladno uvjetima iz dokumentacije za nadmetanje i primjenjivim propisima, po cijeni obračunatoj na način propisan tom dokumentacijom za nadmetanje u iznosu od:
Cijena za predmet nabave, bez PDV-a:
__________________________________________________________________________________
(cijena ponude )
__________________________________________________________________________________
(cijena ponude slovima)
Porez na dodanu vrijednost: _________________________________
Ukupna cijena ponude s PDV-om:
__________________________________________________________________________________
(cijena ponude)
__________________________________________________________________________________
(cijena ponude slovima)
a u skladu s troškovnikom koji se nalazi u prilogu i čini sastavni dio ponude.
Rok valjanosti ponude: 60 dana od dana otvaranja ponude
M.P.
____________________________________
(ime, prezime ovlaštene osobe za zastupanje ponuditelja)
_______________________________________
(potpis ovlaštene osobe za zastupanje ponuditelja)
U __________________, _________________2013. god.